JAG HAR TRÄFFAT THE PLAYTONES!!!

Wow så häftigt! Nu har jag äntligen sett och träffat The Playtons. De spelade på Kristianstadsdagarna så Mamma och jag fixade Rockabilly-stuket och körde in till stan mitt i natten!

Kolla in min fina frilla!


Självklart hade jag ett plakat, det ska man ha när man är ett fan i publiken har Mamma sagt.
Tack snälla Pappa för att Du printade min fina skylt!


Nu kör vi!


Spänd förväntan...


Äntligen!



Vi träffade Lennart och han bjöd upp mig!


Nu väntar jag vid turnébussen som en riktig groupie!


Kommer de inte snart?


En bild säger mer än tusen ord... LYCKA!!!!!
Mattias, eller Masse som han själv kallade sig, jag och Per "Svannte".


Och bäst av allt... STEFAN!


Stefan visste att det var jag som är Rockabilly-Bella och han kom ihåg att
det var jag som skickade julkort till honom. Då blev jag jätteglad!
Stefan och de andra Playtonarna pratade jättelänge med mig. Utom
Andreas, han hade jättebråttom så Mamma sa att han nog var kissnödig
för då brukar man ha bråttom  :)
Conny pratade jag också med, men Mamma glömde ta kort på honom.
Det får bli nästa gång!

Det var verkligen en toppenkväll och jag var SÅ glad!

Sen somnade jag gott i vagnen framför scenen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0